GD&A verzekert de dienstverlening tijdens de Corona crisis

16 maart 2020

Tijdens de gehele periode van veiligheidsmaatregelen om de Corona epidemie te beheersen past ons kantoor zich maximaal aan om de ondersteuning van al zijn cliënten te waarborgen.

  • Elk van onze 4 kantoren blijft onverminderd telefonisch bereikbaar.
  • Onze advocaten zullen tijdens deze periode zoveel mogelijk telewerken maar zijn daarom niet minder ter beschikking voor een effectieve behandeling van dossiers.
  • Vergaderingen die geen uitstel verdragen blijven uiteraard na overleg mogelijk, zowel op de locatie van de cliënt als in onze eigen kantoren.
  • In lijn met onze interne afspraken over verantwoorde fysieke omgang tussen collega’s passen wij ditzelfde toe in contacten met cliënten, zowel in eigen kantoren als op locatie.
  • Teleconferencing, Skype, Face Time, … alle middelen om overleg op afstand te faciliteren zijn mogelijk.
  • GD&A blijf uiteraard ook zeer nauw de beslissingen van de overheid opvolgen, meer specifiek eventuele verdere initiatieven voor een aangepaste werking van rechtbanken.

Bij voorbaat dank voor de samenwerking om de beperkte hindernissen van deze periode vlot te helpen nemen.